Follow by Email

5 Haziran 2011 Pazar

İpek Kirpik Protezi

Yeni evli iseniz misafir ağırlama 1 sene dahi geçse bitmiyor. Ben bayılıyorum. O kadar çeyiz yaptım heves ediyorum insanlar gelsin diye ama birde cumartesi günkü gibi misafirler gelirse daha da mutlu oluyorum. Bizim ailenin tüm altın kızları bana geleceklerini sölediler. Çok iyi . Birde ben birşey yapmayacakmışım herkes birşey yapıp  gelecekmiş!  Olmaz olur mu dedim ama kabul ettiremedim. Dün evimiz bayram etti! Hepsi birbirinden harika bir sürü çeşit evimizi süsledi. Herkesin eline sağlık.

Bu hafta sonu benim için hayati değer  taşıyan 2 şey öğrendim.
1. Her market alışverişine gittimde kasadakileri torbaya hızla yerleştirmek ve arkadakileri bekletmemek için savaş verirdim, ama bir türlü torbaya açamazdım. Dün kasiyer kıza " bu torba açmak için bir kurs varsa yazılmak istiyorum" dedim. Ve işte kız o sırada torbayı aldı "çok kolay" dedi. Umutsuzca ona bakmaya devam ediyordum ki "bir tarafı yandan herzaman daha kısa burdan açabilirsiniz." dediiği an dünyalar benim oldu.
2. Kullanmadığım bir mail adresim var açıorum bi 25 yeni mail ! Hayırdır bu nedir diyorum . Şehirfırsatı.com , markafoni,trendyol diye sıralanıyorlar. Tamam belki bunların bazılarına ben üye oldum ama şimdi ben üye olmadığım halde beni bulan bir site var. BOMBASTİK.COM! Burasıda diğerleri ile aynı mantıkta ama buradan öle bir fırsat öğrendim ki. İpek Kirpik Protezi ! Bu nedir allah aşkına. Ne demek bu ! Birtek ben mi bilmiyorum.
Şükürler olsun google var . Aradım baktım. Meğersem kendi kirpiğimiz hafifliğinde protez kirpikmiş:)
Merak ediyorsanız buyrun burada açıklamasıda mevcut.
 http://www.uzmantv.com/protez-kirpik-nasil-takilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder