Follow by Email

8 Haziran 2011 Çarşamba

SİBER DUNYA

Çok eski değil sene 1990 olsa bugün okuduğum haberi biri okusa, bu nedir yıldız savaşlarında replik mi derler! Ama bizden büyüklerin hepsi hızlıca adapte olmuş vaziyetteler bu yeni dünya ya...
Efenim yarın ülkenin interneti çökebilirmiş. İnternetimizin filitrelenmesine kızan Anonymous” (Anonim) grubu bazı kamu kurumlarının ve hassas alanların bilgisayarlarını hackliycekmişler. Benim bu haberde ilgilendiğim hayatımda ilk defa duyduğum bir meslek adı : " Siber Güvenlik Uzmanları"

Bugün beni memleketimi, sevdiklerimi , her türlü hackten,siber saldırıdan, virüsten korumaya çalışan  " Siber Güvenlik Uzmanları" grubun başarılı olamayacağına inanıyormuş:)

Baban ne iş yapıyor oğlum ? " Siber Güvenlik Uzmanı" . Benim garibime gidiyor:) Gülüyorum böyle bir meslek olmasına . Bitmedi bu saldırıyı destekleyecek bazı gruplar da bilgisayarlarına bazı programlar indirmişler ama Siber Güvenlik Uzmanları demişki ; Kendi IP numaraları ile savaş verenler  güvenlik uzmanları tarafından hemen tespit edilecekmiş.

Şimdi bu Siber Güvenlik Uzmanının kızı gelse baba siber sevgilim var dese, siber çiftliğim var bahçesine çiçekler ekiyorum, siber arkadaşlarım var dese, herhalde adamcağaz "kendi IP numaralarınla bir daha böle şeyler yaptığını görmeyeyim seni bir tuşla silerim" mi dicek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder