Follow by Email

16 Haziran 2011 Perşembe

Sliding Doors...

Seçeneklerimiz ve başımıza gelen ufacık  gibi görünen olaylar bazen hayatımızı büyük derecede etkileyecek şeylere engel olduğuna bugün bir daha inandım.
Üzerime bol gelen ve pazar günü bir düğünde giyineceğim elbise, daralması için terziye verilmişti.
Öğlen annemle elbiseyi almaya gittik. Elbise daralınca önde değişik potluklar çıkmasına neden olmuş.
Üzüldüm, sinirlendim, oradakilere kızdım ve 1 saat sonra almak üzere orayı hışımla terk ettim.  Acil ofise dönmem gerekiyordu ve dışarda ciddi anlamda taş yağıyordu!
Çetin emeçten geçtik alt geçitleri kapalı ve yol  inanılmaz kalabalıktı..
Ofise vardığımda hem trafik, hem yağmur, hem elbise iyicene kızmıştım ki...
Eşim aradı." Selma nerdesin yağmurdan insanlar alt geçitte mahsur kalmış" dedi.
İnanamadım . Gazetelerin internet sitesine girdiğimde gördüğüm manzaraya inanamadım:(
Bir çok kişi yollarda mağdur olmuştu. Konya yolunda insanlar buzdan kaymıştı.
Bir anda sinirim geçti! Allaha şükür ettim. Eğer elbise hemen üzerime olsaydı bizde o alt geçite girecek ve belkide orada mahsur kalanlardan biri olacaktık. Allah oradakilere de yardım etsin. Herkes neye uğradığını şaşırmış ve hazırlıksız yakalanmış vaziyette!
Ya hayırdan da ya şerden dedikleri bu olmalı. Sonuçta elbisem orada:) artiz artiz çıktım 1 saat sonra aldırırım die ama maalesef fos oldum:)
Olsun ben razıyım!

http://gundem.milliyet.com.tr/ankara-da-yagis-alarmi/gundem/gundemdetay/16.06.2011/1403252/default.htm

1 yorum: